דיווחים מעזה: זרקור עצום הבהב על העמדות וסימן להם לברוח

    מוטי סבן 2 Comment on דיווחים מעזה: זרקור עצום הבהב על העמדות וסימן להם לברוח

    לפי דיווחים מעזה של הכתב הבכיר סלימן א-שאפי: צה"ל מסמן למחבלי החמאס מתי לברוח מהעמדה לפני הפצצה | הדרג המדיני כנראה אינו מעוניין בהסלמה ועושה הכל לא לדרדר את רצועת עזה למלחמה

    עמדת חמאס שהושמדה בתקיפות קודמות צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם חיל האוויר פשוט מסמן למחבלי חמאס לברוח לפני תקיפה? אם התרגלנו שתושבי עזה נקראים לעזוב את בתיהם לפני תקיפה. עכשיו גם תתרגלו כנראה שלמחבלים מסמנים מתי לברוח.

    לפי דיווח של העיתונאי הערבי תושב עזה סלימן א-שאפי, כך הוא אומר: "אתמול בלילה, לפני שצה"ל תקף את העמדות של חמאס, הוא פתח זרקור, ממש עצום, על אחת העמדות שם, הבהב, נתן להם חמש דקות לברוח, ואז פגע", טוען העיתונאי הערבי-ישראלי הוותיק, סלימאן א-שאפי שהוא כיום מנהל את הערוץ הערבי ברשת i24news.

    כזכור צה"ל תקף חמש עמדות של חמאס בכוח הימי של הארגון בצפון רצועת עזה, התקיפות הגיעו לאחר שנורו שלוש רקטות אל עבר ישראל אלו יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל". כמו כן במהלך הלילה נשמעו אזעקות בכל רחבי עוטף עזה, גם בשדרות לכיש חוף אשקלון ועוד צה"ל המשיך לתקוף עשרה יעדים של חמאס.

    כנראה מחשש להסלמה במהלך התקיפות בצה"ל ובדרג המדיני רצו להמנע מפגיעות בנפש מחבלי החמאס והג'יאד. בסבב הקודם צה"ל הרג שלושה מחבלים מארגון הטרור הג'יאהד האיסלאמי, מה שלדבריהם הביא אץ התגובה של מטח הפצמרי"ם הענק בבוקר על ישובי עוטף עזה.

    אך השאלה הגדולה כאן, האם צה"ל בהנחיית הדרג המדיני כמובן, פיתח שיטה חדשה להברחת המחבלים לפני הפצצות? ובעצם מגן על אלו ששורפים שדות ושמים את חיי תושבי ישראל בסכנת מוות? ואם כן חמאס כן פיתח מאזן אימה מול ישראל.

    מצה"ל לא נמסרה תגובה לדברים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חבל על הדלק של המטוסים והטילים מדינה של פחדנים